Zara poszerza swój dział o sekcje beauty. Hiszpańska marka stworzyła kolekcje kosmetyków kolorowych we współpracy z brytyjską wizażystką i dyrektorką kreatywną Zara Beauty, Diane Kendal.
Popularna hiszpańska marka Zara dołączyła do grona innych sieciówek, które w swojej ofercie oferują klientom produkty do makijażu. Zara Beauty to kosmetyki do ust, oczu, twarzy i paznokci. Dotychczas marka oferowała jedynie perfumy oraz w 2018 roku wypuściła edycje limitowaną szminek do ust.
Produkty Zara Beauty są certyfikowane i nietestowane na zwierzętach, jak również stworzone z najwyższej jakości składników i czystych formuł. Opakowania zostały zaprojektowane tak, aby mogły być wielokrotnego użytku.
W pierwszej pełnej kolekcji Zara Beauty znalazło się kilka produktów do ust, m.in. matowe pomadki, lekko kryjące o satynowym wykończeniu pomadki i olejki do ust z delikatnym tintem, produkty do konturowania twarzy i pudry, pędzle do makijażu, palety cieni do powiek, a także lakiery do paznokci. Wszystkie elementy kolekcji występują w ponad 130 odcieniach, są to zarówno neutralne i codzienne kolory, ale także żywe i szalone kolory.
Kosmetyki Zara Beaty dostępne są online oraz stacjonarnie w wybranych sklepach.
Zdjęcie główne: Materiały prasowe Inditex