4 kultowe produkty do makijażu. Czy są warte swojej ceny?

MakijażUroda
4 kultowe produkty do makijażu. Czy są warte swojej ceny?
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Uwielbiają je styliści z całego świata, używane są przed wielkimi pokazami mody, chętnie wybierają je też gwiazdy. Czy rzeczywiście są warte swojej ceny?

Która z kobiet nie przepada za makijażem? Większość z nas kocha produkty kosmetyczne, które mają właściwości upiększające. Od lat podziwiamy dokładnie wykonane makijaże gwiazd z czerwonego dywanu i modelek ze światowej sławy wybiegów. Kosmetyki, których używają do ich stylizacji specjaliści, nie są jednak na każdą kieszeń. Ceny niektórych produktów znacznie przekraczają ich wartość. Przyjrzymy się czterem kultowym już produktom do makijażu, które – gdyby były nieco tańsze – cieszyłyby się zapewne jeszcze większą popularnością.

Juvia’s Place Masquerade

Palety cieni do powiek marki Juvia’s Place od lat uznawane są za kultowy kosmetyk do makijażu. Czemu zawdzięczają tak dużą popularność? Składa się na nią kilka czynników, od efektownego opakowania po gamę zróżnicowanych kolorów cieni i ich dobrą jakość oraz trwałość. Na paletę składają się zarówno jasne cienie, idealne na makijaż codzienny, do pracy czy na wyjście ze znajomymi, jak i ciemne, które doskonale nadadzą się na elegancką imprezę czy kolację. Cienie dobrze się blendują, a kolory doskonale przenikają. Kultowy produkt to koszt 90 zł. Cena waha się w zależności od miejsca, w którym go kupujemy. Osoby, które po niego sięgają, uważają zazwyczaj, że jest wart wydanych pieniędzy. 

Dior Ultra Rouge Lipstick

To nazwa znanej na całym świecie pomadki marki Dior. Jest kosztowna, jej cena w markowych drogeriach przekracza 150 zł. Pomadka zapewnia trwałość i wydobywa głębię koloru. Mowa oczywiście o klasycznej czerwieni, niemal takiej, jaką można było zawsze podziwiać na ustach gwiazdy Hollywood lat 50. – Marylin Monroe. Rouge Dior Ultra Rouge określana jest jako pomadka marzeń, która stała się rzeczywistością. Cena jest jednak dość wygórowana, bowiem na rynku kosmetycznym dostępnych jest coraz więcej dobrej jakości szminek w bardziej przystępnych cenach. W naszej ocenie – jest dobra, ale można znaleźć równie atrakcyjny produkt w znacznie niższej cenie.

Chanel Le Volume De Chanel Mascara – tusz do rzęs

Maskara cieszy się niesłabnącą popularnością mimo swej ceny – jej koszt to około 180 zł. Elastyczna i giętka szczoteczka została opracowana na wyłączność Chanel. Efektywnie zwiększa objętość rzęs i zapewnia nieskazitelne wykończenie makijażu. Rzęsy są także wydłużone, ale wyglądają naturalnie, nie są posklejane. Cena wiąże się oczywiście z marką i opracowaniem jednej z pionierskich szczoteczek. Drogo, ale efekt jest powalający. 

Rozświetlacz Mary Lou

Rozświetlacz marki Mary Lou określany jest jako produkt 3 w 1. Dlaczego? Ponieważ może pełnić zarówno rolę rozświetlacza, cienia do powiek, jak i nabłyszczacza. Ten produkt jest wielofunkcyjny, więc styliści i różni turyści uwielbiają go mieć w podróży. Rozświetlacz nie jest z założenia przeznaczony tylko na aplikację na twarz. Kosmetyk można równie dobrze nałożyć na dekolt i ramiona. Sprawdzi się zwłaszcza przed wieczornymi wyjściami, jest trwały. W internecie kosztuje około 50 zł i bez wątpienia warto tyle za niego dać.

Zdjęcie główne: pexels.com/Suzy Hazelwood

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Wzmacnianie marki poprzez gadżety reklamowe dla firm
Wzmacnianie marki poprzez gadżety reklamowe dla firm
W dzisiejszym intensywnym świecie biznesu, gdzie rywalizacja jest zacięta, a zdobycie uwagi klienta stanowi wyzwanie, firma musi się wyróżnić. W tym kontekście, gadżety reklamowe dla firm stają się nie tylko elementem promocyjnym, lecz strategicznym narzędziem budowania marki.
Jak kupować bardziej odpowiedzialnie?
Jak kupować bardziej odpowiedzialnie?
Kupuj odpowiedzialnie i zmieniaj świat! Świadome wybory zakupowe mają ogromną moc. Zrób różnicę dla środowiska, ludzi i przyszłych pokoleń.
My Way – nowe perfumy dla kobiet od Giorgio Armaniego w duchu zrównoważonego rozwoju
My Way – nowe perfumy dla kobiet od Giorgio Armaniego w duchu zrównoważonego rozwoju
Poznaj nowy zapach My Way - od Girorgio Armaniego, którego twarzą została amerykańska aktorka -Adria Arjona.
Ostatnie wpisy