Międzynarodowa marka GUESS kontynuuje rozwój swojej kolekcji Activewear, otwierając POP-upy w centrach handlowych w całej Polsce. Akcja ma na celu promowanie tej kolekcji w ramach samodzielnego konceptu sklepu.
Marka otworzyła w maju 4 nowe pop-upy w centrach handlowych, a w planach ma dwa kolejne. Asortyment kolekcji Guess Activewear, składa się w 60% z produktów Athleisure i w 40% z Activewear. Kolekcja wykorzystuje zrównoważone i zaawansowane technologicznie materiały.
Produkty Athleisure w swoim asortymencie mają: odzież, dodatki i obuwie. Są one wykonane przede wszystkim ze Scuba Lenzing, a także z materiałów organicznych oraz z recyklingu. Wszystkie wyprodukowano przy użyciu procesu oszczędzania wody.
Produkty Activewear dedykowane są do uprawiania sportu. GUESS skupia się na zaawansowanych technologicznie, antybakteryjnych materiałach wykonanych z połączonych mikrowłókien i SUPPLEX®, ultra-lekkiej tkaniny z UCV o wysokiej wydajności z ochroną przed wiatrem, idealnej na trudne warunki pogodowe.
POP UP powstał w kilku największych centrach handlowych w Polsce, takich jak Poznań Posnania, Toruń Copernicus, Łódź Manufaktura, Gdynia Riviera. Na kolejne miesiące zaplanowane są otwarcia w krakowskiej Bonarce i warszawskiej Promenadzie.
Zarówno obecny kryzys, jak i popularność produktu w innych europejskich miastach skłoniły nas do zweryfikowania naszej strategii marketingowej, a uruchomienie tymczasowych sklepów GUESS w niektórych z najważniejszych polskich centrów handlowych jest idealnym sposobem aby zobaczyć, czy kolekcja sprawdzi się jako samodzielny asortyment
mówi Dyrektor Kreatywny GUESS Paul Marciano.
Marka Guess w swoim portolio posiada obecnie 36 sklepów firmowych w Polsce. Do końca roku marka planuje otwarcie kolejnych 10 POP UP-ów Activewear w całej Europie, a kolejne otwarcia pojawią się w 2022 roku. POP UP-y zostaną otwarte na początkowy okres sześciu miesięcy z możliwością przedłużenia do roku lub dłużej.
Zdjęcie główne: Materiały prasowe GUESS