Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
Coraz więcej przykładamy uwagi do tego, jak i czym obchodzimy się z naszymi włosami. Nie da się ukryć, że poniekąd są one naszą wizytówką. Mimo że nasza świadomość na temat pielęgnacji włosów dobrymi szamponami czy odżywkami jest coraz większa, to wspomnieć należy, że wpływ mają też czynniki zewnętrzne, genetyczne oraz różne uszkodzenia mechaniczne.
Czy wiecie, jak naprawdę zadbać o swoją fryzurę?
Myślicie, że po to właśnie powstały odżywki i szampony – jako kosmetyki do tych zadań specjalnych?
O tym przeczytacie poniżej, dowiecie się też, czym konkretnie niszczymy nasze włosy oraz jak je pielęgnować.
Kiedy włosy są mocno zniszczone, możemy łatwo zwrócić uwagę na to, że są bardziej łamliwe, przesuszone, mają tendencje do rozdwajania się, są matowe.
Pielęgnacja takich włosów, to proces dosyć złożony, na pewno składa się na to kilka etapów.
Jest wiele czynników, jak już wspomnieliśmy na początku, na które narażamy nasze kosmyki, ale większość jednak – fundujemy im my sami.
Te czynniki, to:
To chyba najczęstsze nasze przewinienia. Na większość z nich mamy wpływ, bo są zależne od naszego sposobu bycia, od przyzwyczajeń. Inaczej ma się sytuacja, jeżeli chodzi czynniki genetyczne (jak np. choroby przewlekłe).
Wydawać by się zatem mogło, że skoro wymieniliśmy już prawie wszystko, na co mamy wpływ, to wystarczająca będzie eliminacja tych czynników.
To nie do końca takie proste, ale na szczęście są bardzo dobre szampony do włosów zniszczonych oraz szampony odbudowujące, które w znaczący sposób mogą, a nawet na pewno wpłyną na to jak wspaniale może wyglądać nasza fryzura, wystarczy zaufać dobrym i dobrze dobranym kosmetykom.
Szampon, to wstęp do dobrej pielęgnacji włosów zniszczonych, pamiętajmy, że są jeszcze świetne maski i odżywki, które uzupełniają dbałość i profilaktykę, znajdziesz je tu: https://cece.pl/kategorie/odzywki-do-wlosow/ to na pewno dopełni całości właściwej ochronie naszych zniszczonych włosów.
Fot.: materiał prasowy Klienta.