Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Pojawiła się już najnowsza kolekcja marki House! Kampania nawiązuje do indywidualności, wyrażania swojego stylu i charakteru oraz po prostu bycia sobą. Dowodzi tego hasło przewodnie: Be here, be now, be yoursfelf.

Kampania reklamowa House pokazuje, że każdy jest niepowtarzalny i wyjątkowy oraz stawia na swój unikalny jeans. Dlatego do sesji zdjęciowej promującej najnowszą kolekcję zostali zaangażowani modele reprezentujący różne typy urody, kolory skóry czy denimowe style. 

Brand przygotował bogaty asortyment produktów. Dzięki mnogości fasonów zarówno panie, jak i panowie znajdą model jeansów odpowiedni dla swojej sylwetki. Marka przygotowała również koszulki, które doskonale komponują się z denimowym stylem. Co więcej, kupując jeden z t-shirtów można wesprzeć szlachetne cele realizowane przez Fundację Atalaya. House zadeklarował bowiem, że 50 proc. przychodu ze sprzedaży koszulek przekaże na pomoc młodym ludziom. Ze środków zostaną sfinansowane warsztaty budowania pewności siebie oraz kursy edukacyjne, które ułatwią start w dorosłe życie.

Joanna Kowalczyk

redaktor41@bluewhalepress.pl

Copywriterka z pasją i wyczuciem stylu. Na co dzień dostarcza czytelnikom garść inspiracji związanych z aranżacją wnętrz oraz newsy ze świata mody. Prywatnie miłośniczka kotów rasy sfinks, dobrych seriali na Netflixie i tajskiej kuchni. Oszczędności wydaje na podróże, dobrą kawę i pomidorki koktajlowe. Ceni minimalizm, bo nie lubi sprzątać.

ZostawKomentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *