H&M w trosce o swoich klientów nieco zmodyfikuje zasady zwrotu produktów. Dzięki zmianom będzie można to zrobić szybciej i bardziej komfortowo niż do tej pory.
Dotychczas proces zwrotu towarów był zbyt długi, niejednokrotnie uciążliwy dla klientów, i wiązał się z długim oczekiwaniem na przelew środków. Dużą niewygodą było choćby to, że wymagał pójścia na pocztę lub wysłania paczki za pośrednictwem kuriera. Na szczęście Szwedzka marka postanowiła wyjść naprzeciw klientom i nieco uprościć oddawanie niechcianych produktów.
Już od 15 października 2020 roku H&M wprowadzi możliwość zwrotu w stacjonarnych punktach. Dzięki temu cały proces będzie szybszy i prostszy, a wydane środki będzie można błyskawicznie odzyskać. Naturalnie zwolennicy dotychczasowych form zwrotów nadal będą mogli z nich korzystać – nowa opcja nie jest obligatoryjna.
Podoba wam się nowe udogodnienie?